Thursday, October 6, 2011

anak cina baik punya

www.zinavideo.com

sekarang aku dah kawin ,2 orang anak dah lima tahun kawin. 17tahun cerita lucah


masih aku bujang dulu aku sewa bilik di bangsar ,nak sewa rumah mahal satu rumah ada tiga bilik,tuan rumah melayu duduk kat bilik besar,sebelah bilik aku amoi kerja kat kedai beer.kulit putih,cantik badan cantik selalu pakai seluar pendik kat rumah sampai nampak seluar dalam,kalau pagi sidai baju tu pakai baju tidur aje... stim.. nampak seluar dalam dan coli...

nak jadi cerita satu hari dia panggil aku betulkan videonya katanya tak ada gambar, aku bukan pandai nak repair video tu aku pusing -pusing djust sikit sikit ok.masa aku nak cuba video tu dia kasi video blue rupanya.tekan play saja terus saya nampak orang tengah hisap konek.aku tengok dia biasa aje.dia cakap nak tengok. bolehsaja........

tiba tiba dia duduk dekat kat aku gosok gosok peha aku.apa lagi konek aku pun naik la. dia buka zip dan tarik seluar aku.apa lagi tersembul la konek aku yang besar ni. masa tu aku tak pakai seluar dalam,teris dia hisap konek aku,jilat kat kepala konek aku...sedap siolll.aku pun apa lagi buka baju dia buah dada dia wau cantik saiz sedang aje,putih,tegang...apa lagi aku hisap puting susu dia kanan dan kiri ada la 10 minit aku gentil kelentit dia sampai keluar air.aku jolok cipap dia dengan jari.. dia mengerang kesedapan.cipap dia putih ,bulunya sikit aje.cipap isteri aku pun tak cantik macam cipap dia.aku terus baringkan dia kat tilam dia ikut aje.kangkangkan kaki dia kerus masukkan konek aku sedap siol...(ceritalucahku.blogspot.com)

masa tu tak terfikir nak jilat kelentit dan cipapnya.sorong tarik.dekat setengah jam cruttttttt...air mani aku keluar..

sampai sekarang aku dah kawin tak pernah jilat kelentit dan cipap.isteri aku tak kasi.. aku teringin sekali nak jilat kelentit dan cipap siapa saja tolong email kat aku di pipit 17tahun cerita lucah


Download Full Video Now www.zinavideo.com

melayu, melayu boleh, sex melayu, melayu bogel, seks melayu, gambar artis melayu bogel, gambar gadis melayu bogel, artis melayu, gadis bertudung, awek tudung, remaja melayu, skodeng, skandal artis, gadis remaja melayu bertudung tudung bogel skodeng seks sex skandal gambar lucah malaysia malay pelajar artis sekolah Dewi khalwat tangkap basah melayu mykakis skodeng gadis bogel cewek Indonesia Hero Jelatang skodeng awek salin baju kurung nampak tetek gambar bogel zarina ann julie anak pontianak minah gadis perempuan melayu boleh cium panas skodeng tetek payu dara seksi awek gedik bogel aksi lucah bohsia mykakis perempuan gedik joget ghairah lancap lucah chua soi lek skandal melayu pemimpin mca umno mic malaysia artis melayu telanjang bogel hisap tetek bugil bogek goblok bodoh lancau xbrain 3gp video dvd vcd lucah filem blue khalwat zina rogol sabul cabul skodeng lubuk tupah tangkap basah polimas mat minah rempit felda kelapa sawit uitm ipt utm upm janda zarina melayu indi cina iban kadazan awek kedah gadis sadis cun melecun cantik boleh boleh buka baju bikini model artis popular sup lidah skandal dalam lift hotel murah betina gatal gedik goyang inul dandut indon cewek artis, sinchan, mama, oyeh2, romen, kantoi, lubuk tupah, maksiat, skodeng, pantat, butuh, puki, tetek, keajaiban, gaban, funny, ninja, babi, hisap, punggung, golek, goyang, ghairah, janda, gaduh, telanjang, bogel, rogol, paksa, artis melayu, melayu boleh, awek, mayat.skodeng awek salin baju kurung nampak tetek gambar bogel zarina ann julie anak pontianak minah gadis perempuan melayu boleh cium panas skodeng tetek payu dara seksi awek gedik bogel aksi lucah bohsia mykakis perempuan gedik joget sangap ohsangap bokep ghairah beranting aksi

No comments:

Post a Comment